IZVĒLNE

LNG jūras transportam

LNG – Labākā degviela jūras transportam

Kopš 2015. gada sēra saturs Baltijas jūrā izmantotajā kuģu degvielā nedrīkst pārsniegt 0,10%. Lai izpildītu šo prasību, kuģu operatoriem ir trīs iespējas: sākt izmantot degvielu ar zemu sēra saturu, uzstādīt gaisa attīrīšanas iekārtas vai pārslēgties uz LNG (sašķidrinātu dabasgāzi).

LNG nodrošina efektīvu ekoloģisko un ekonomisko ieguvumu kombināciju, tādējādi ļaujot samazināt degvielas izmaksas, kā arī ievērot vides aizsardzības prasības.

Saņemt piedāvājumu

LNG ir tīrākā jūras degviela, kuras izmantošana strauji pieaug visā pasaulē. LNG izmantošana samazina arī troksni un vibrāciju uz kuģa.

Eiropas Savienība ir pieņēmusi rīcības plānu LNG bunkurēšanas tīkla attīstībai līdz 2025. gadam.

New LNG bunker vessel coming in 2020

Jauno LNG bunkurēšanas kuģi būvē Nīderlandes kuģu būvētava Damen Group un tas tiks piegādāts 2020. gada beigās.

Kuģis veiks LNG uzpildes Baltijas jūras Baltijas reģionā. Tas galvenokārt darbosies Somu līča reģionā.

Kuģis varēs veikt bunkurēšanas operācijas gan ostās, gan jūrā noteiktos uzpildes punktos.

Saņemt piedāvājumu

Galvenie dati par jauno LNG bunkurēšanas kuģi:

  • Somijas-zviedru ledus klase 1A
  • Garums 100 m, iegrime 5 m
  • 2 x 3000 m3 C tipa LNG tvertes (maksimālais spiediens 4,5 bar)
  • Divkārša degvielas padeve, maksimālais ātrums 13,4 mezgli
  • LNG bunkurēšanas ātrums 2 x 250 m3 / h

Kravas auto-kuģis uzpildes tehniloģija Tallinā, Helsinkos un Hanko

Elenger sniedz TTS bunkurēšanas pakalpojumus Igaunijā, Tallinas ostā un Somijā, Helsinkos un Hanko ostās. Mūsu rīcībā ir 9 specializētas LNG kravas mašīnas, kuras ražo vadošais vācu ražotājs Gofa, ir aprīkotas ar jaudīgiem Cryostar 1000 l / min sūkņiem, kas ļauj bunkurēšanu veikt 45 minūtēs. Vienā mēnesī mēs veicam vidēji 65 bunkurēšanas operācijas.

Mēs esam vienīgais LNG piegādātājs un LNG bunkurēšanas pakalpojumu sniedzējs Tallink Megastar – maršruta maršruta prāmim, kas maršrutā Tallina-Helsinki sāka darbu 2017. gada janvārī.

 

Ar LNG aprīkoto kuģu skaits pieaug

  • Flotes lielums, izmantojot LNG, pieaug visā pasaulē. Izaugsmes tempu aplēses ir atšķirīgas, bet ir vispārēja vienprātība par vispārējo augšupejošo tendenci.
  • LNG ir piemērots visu veidu kuģiem, prāmjiem un pasažieru kuģiem, kā arī tankkuģiem, konteineru kuģiem un citiem kravas kuģiem.

LNG atbilst vides aizsardzības prasībām

LNG palīdz samazināt gan globālās oglekļa dioksīda emisijas, gan arī vietējo gaisa piesārņojumu. Pāreja uz LNG pilnībā likvidē sēra oksīdus, smalkās daļiņas un būtiski samazina CO2 emisijas.

LNG kā jūras degvielas izmantošana nodrošina atbilstību Starptautiskās Jūrniecības organizācijas un Eiropas Savienības noteiktajām emisiju prasībām.

LNG un smago degvieleļļu piesārņojuma salīdzinājuma rādītāji:

 


Sazinieties ar mums

Klientu atbalsts (P.-Pk. 9.00-17.00)
Ernesta Birznieka-Upīša iela 21,
LV-1011, Rīga

6880 6680